tisdag 29 juli 2008

Godmorgon alla glada...

SItter i bilen nu på väg till Göteborg med Eric, Carro och Johan... Sitter vid deras bärbara i bilen och blogga,, skoj...

Så vad har hänt?? Har varit på Gotland med Philip:) det var riktigt kul.... På fredagen umgicks jag med Fredrik och Micke, och en lumparkompis till Philip det var skoj. På lördagen kom Philip:) vi var på hamnplan,, ha ha en fågel bajsa på Philips skjorta men det blev inte så mycket, men stackaren.. På söndagen regna det men vi trotsa vädret jag och Phille och gick i visby ändå, jag hittade ett par capri jeans och Phille skjorts, jättefina.. på kvällen var vi på en fest, en lumparkompis till Phille, det var kul jättekul.. Åkte hem på måndagen drygt och sitta och vänta i Visby för Phille åkte tre timmar före mig... Det var en rolig och mysig helg..

På tisdagen åkte jag och ungarna till landet till mina föräldrar det var jättemysigt och skönt o vara där,, vi badade, solade, jag målade altanräcket:) Pappa ska ju som ni vet ta det lungt efter sin lilla ambulanstur.... så jag hjälpte gärna till...

I går var det riktigt mysigt.. Philip kom och åt lunch med mig, sen tog jag en powerwalk, och sen kom Phille igen och då tog ´han me mig till stan och vi gick på restaurang och det var SÅ MYSIGT, och romantiskt.. .Tog en promenad på djurgården och en tur inne i stan och kolla på alla roliga människor:), åkte sedan hem till mig och hade en mysig avslutning på kvällen me mys, tv-tittande och glass:) älskar dig baby:)....
nu har vi precis lämnat Jönköping, på väg till baksidan av sverige,, vi hörs snart igen..

Pussar och kramar....


Ps. I love you!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!