måndag 5 maj 2008

På väg att ruttna på ALLT!!

Det är så uppenbart att det inte kmr att bli bättre.. Ska jag ge upp eller ska jag kämpa vidare??? Ja du den som vet det!!Trodde allt skulle bli bra, men det finns en person som verkligen inte kan acceptera. Vet inte vad jag ska göra tycker det är orättvist....

Det går inte att bestämma ngt för det går ju ändå aldrig som planerat. Det enda jag vet är att jag inte tänker kämpa så länge till........

Jag har fyllt år:)... Dagen efter valborg blev jag 31 år. Ja vad ska man säga,, det är bara att gilla läget.. Känner mig faktiskt inte som det. Fick presentkort, pengar och halsband och örhängen.. Var på BikBok idag men hittade faktiskt inget, så jag väntar lite till...Behöver sommarkläder..

Usch det känns tyngre och tyngre att lämna ungarna ifrån sig.. Fy tycker det är jättejobbigt...

Fick löneförhöjning idag:) nästan 900 kronor, men chefen har lovat mer... Så den som väntar på ngt gott väntar väl aldrig för länge va???

Ne en powerwalk är nog på sin plats, ut me lite aggresioner...

Pussar på er...

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!