söndag 27 april 2008

Söndag:( ÅH NEj jobb i morgon!!!

Hej Hopp

Då var det söndag igen.... Fasen vad helgerna går fort.. Den här helgen har varit mycket bra.. Grillning i fredags hos Danne. Lite förfest här igår hemma hos mig, skulle sen ut på krogen. Jag hade typ druckit 3 glas vin... HA HA kom inte in på Huset, vilket skämt.. Ja ja nångång ska väl bli den första att inte komma in på stället:).. Ha ha TÖNTVAKT!!! Ja o Philip åkte hem och hade trevligt ändå:)...

Idag har jag vaknat upp bredvid min darling:) det är mycket mysigt...Sen tog jag mig en cykeltur till Plantagen och köpte lite balkongblommor. Var på Ica och handlade inför mina barn som kommer hem i morgon. LÄNGTAR!!!

På onsdag är det valborg och grillning här, på torsdag fyller jag år:) på fredag fyller Philip år, på lördag är det Grillfest hemma hos Danne, en vecka kantad utav mycket fest.... Hur kul som helst. Barnen ska få tilbringa natten hos moster o morbror..... THANKS SIS:......

Idag blir det lungt med film och chips:)... Tills vi hörs igen..

Puss och kram på ER....


May the force be with you!!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!