söndag 18 november 2007

Ångrade mig

Oki hade skrivit en blogg om vissa saker som man säger till kompisar i antingen sms eller i annat sammanhang, men jag valde att inte publicera det, kanske gör det en gång då det händer igen!!! Men hoppas på att det inte händer...

Jag är ledsen för er som väntat på att jag ska publicera den, men jag kunde bara inte för den var direkt riktad till en sak som hänt mig, men jag är säker på att det inte är ngt allvarligt:), jag kanske är naiv men det får jag nog aldrig veta....

Nu ska jag dra på mig mysbyxorna och kolla DIRTY DANCING, kanske kan lära mig ett och annat, eller hur Philip?? HA HA, han tycker jag är en SOPA på att dansa pardans.... Men det kanske beror på att han är typ Proffs... Men ska gå hem till mamma och öva, öva och öva...

Usch ska nog deppa lite också för han ska vara borta i en vecka och lite till, GRRRR jag VILL inte!!! LOVE YOU!!!

Tills vi hörs igen

Skit på er!!!:)

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!