söndag 25 november 2007

Hej Hopp!!!

Idag är det söndag... Och vädret är PISS,,,, denna helgen har varit bra, hela veckan har varit JÄTTEBRA.. Kan inte riktigt berätta vad som hänt, för det är inte officellt än, men soon, så håll ut ni som inte vet.....I fredags drack jag lite öl, me några kompisar. I går var jag ute och käkade me gamla jobbet, vi var på Chaplins det tog 1 1/2 timma för maten att komma in, helt värdelöst, men stämningen var på topp så det var KUL...

Jag fick skjuts hem utav 2 kompisar till Philip, jättesnällt och jätteskönt....

Philip ringde mig halv sex i morse och var helt slut, han hade satt vakt, eldpost, eller ngt.. Stackaren, det regna och blåste som bara den... Saknar han jättemycket, och längtar ihjäl mig tills han kmr hem, kan det inte vara torsdag NU???

Idag har jag varit och käkat lunch med Cissi i skärholmen o igår var jag och käka lunch med syrran och hennes gubbe, mycket trevligt....

Här nedan kan ni se min stora kille sjunga min favorit låt me Sonja Alden- För att du finns... Har sjungit den på Singstar och fått 9800 poäng, 10000 är max, så jag var bara 200 poäng ifrån max. I onsdag apropå ingenting så var jag på en karaoke tävling o är me och tävlar om en resa till London för 2 personer... Finalen är den 5 december..

Titta och NJUT på min Gabriel!!!!! bilden är lite mörkt, men lyssna och njut ist då..

Puss Puss Puss,, glöm inte att läsa min blogg nu i veckan för då släpper jag bomben, då blir det offiellt....


Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!