onsdag 13 oktober 2010

Syn på människor och olika möten!

Såg ett avsnitt av Tyra Banks show häromdagen, har tänkt förr att jag aldrig ska bli en som sitter och tittar på såpor på dagarna, men nu hade jag en sån dag trots allt. Där så klädde hon ut sig till olika människor i olika situationer, tex en hemlös, en jättestor människa, en kille med mera. Hon hann inte mera än att kliva av bussen som fet människa inom hon blev helt utskrattad. Förjävligt tycker jag. Har aldrig egentligen stört mig på sånt men nu gör jag verkligen det. Tycker det är förjävligt hur man kan dömma andra människor, tänk Tyra som är supermodell och jättefin och så klär hon ut sig och får hur mycket dåliga blickar som helst. Blir så ledsen och förtvivlad.
Varför jag kom på att skriva om det var att i morse när jag hade lämnat Filip på dagis och var på väg hem så såg jag en jättestor tjej som var ute och motionerade hon var typ helt slut. Och flåsade, så tittade hon upp på mig och jag log och sa kom igen och hon blev så glad. Och promenera vidare. Tänk om jag hade tittat snett på henne, vad hade hon tänkt då, jo hon hade ju såklart blivit ledsen och tänkt att hon inte duger, men nu var det iaf någon som hejja på henne. Hon kämpar ju iaf. Hon försöker. Det är inte så jävla lätt. Har själv vägt väldigt mycket men nu är jag påväg ner igen och jag känner mig så glad och stolt. Visserligen endast fyra kilo men det går åt rätt håll iaf. Har 10 kvar och det får ta den tid det tar. Ville bara säga det! Punkt slut Tack och hej!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!