söndag 10 oktober 2010

oj oj oj oj

Herregud måste vara hundra år sen jag skrev i min blogg... Nu får det vara nog. Älskar ju att skriva och det får mig att må som bäst! Så nu kör vi hårt igen.

Jag har slutat på skolan, vilket är med delade känslor. Ville inte jobba med det jag gjorde på slutet så på det sättet är det skönt. Har mina hotelljobb och sen var jag och träffade en kille på ett hotell i fredags och där ska jag börja jobba, minst tre dagar i veckan sen får jag stämpla upp resten på akassan tills heltidstjänst erbjuds. Har haft en väldigt tufft period på det privata planet. Mycket skit som dygt upp och som skapar stora tomrum och hål i hjärtat.. Men på väg upp nu igen. Och händer det igen så får det vara nog.

Vi har börjat med Linas Matkasse, hur bra som helst. Fräscha matvaror och recept enkelt och gott. Tom barnen äter maten som ställs fram på bordet! Viktväktarna har jag börjat med också och då passar ju matplanering in. Har gått ner 2,5 kg o minskat massor i cm.. KUL!!!

På lördag har jag och Philip varit tillsammans i 4 år och någon föränding med hans mamma har inte hänt. Synd tycker jag men inget jag kan göra åt. Det är hennes beslut och förlust för snart så flyttar vi ihop och hur ska hon göra då? Det kan ju bara hon veta. Barnen mår bra Gabriel har börjat i ettan och har börjat läsa och är jätteduktig. Filip går sista året på dagis sen börjar plutten i skolan. Vart tog åren vägen?? Och jag är fortfarande bara 25 :) ha ha

Nu ska jag catch the day..

TAKE CARE !! PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!