måndag 23 november 2009

Måndag åh fy fan va jag hatar november....

Herregud, jag fick idag reda på att vi har haft drygt 3,8 timmar sol i hela november. Är det konstigt att man deppar lite då och då eller typ hela tiden....Fan va trist det här är...Massa konstiga saker som händer runt omkring en, blir liksom en gnutta åsidosatt...

Har köpt My fitness Coach till mitt nintendo wii, och herregud vilket underverk det spelet har gjort. Vad är det som har hänt med mig, jag går upp typ en timma innan jag egentligen behöver på morgonen och kör 45 minuter Yoga. Och ibland kör jag på kvällarna, idag har jag egentligen vilodag men jag körde 45 minuter yoga och 15 minuter flexibilitet. Nice, känner mig så duktig. Nu ska jag snart kolla på Mamma till en mördare.

I helgen var det en hel del vin. I fredags var Sofie, Martin och Robban här och vi skutta runt lite och lyssna på bra musik. I lördags jobbade jag mellan 10-16 och sen så åt och jag och Philip taco och mös lite, för att sedan styra kosan hem till Sofie i södertälje och slå klackarna i taket igen. Söndagen gick åt till att vara jäkligt seg.

Hörs

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!