tisdag 24 november 2009

Det är så nice när träningen blir en vardag.. Den funkar bra som fasen nu,, nästan träning på ett eller annat sätt varje dag.. Är det inte Yoga, så är det core eller gymmet. Eller så river jag loss här hemma med ett riktigt aerobicspass... Drar för gardinerna och så kör jag.. Så jävla nice.. Och idag fick jag höra av Jon att det syns i ansiktet på mig.. TACK, det behövs höras för att fortsätta vara så motiverad.... Känner en stor oro i kroppen över mitt jobb.. Tänk om dem säger upp massa folk nästa termin, då ryker jag så det dammar om det... FAN jag vill inte.. Har ju verkligen hittat rätt arbetsplats. Men just nu är min motivation inte så stor. Känns inge kul. Skulle vilja ha ett svar... Jo Linda du får stanna eller Nej tyvärr vi har inte råd... Va i helvete gör jag om jag blir utan jobb....... Ja inte fan vet jag.. Ringer typ Sanna och Karin på hotellet och ber på mina bara knän om jobb.. Nä fy fan orkar inte tänka på det just nu. Men det är tungt och dessutom med en ensam ekonomi, det skulle gå åt helvete för mig i sånt fall. Mycket är bara skit just nu... BLÄ..

Idag var min bästis här och det var inte igår vi träffades... Det var så kul att träffa han,, har verkligen saknat han supermycket, kände det idag när vi äntligen sågs. Fick ett sms mitt på dagen att han ville kika förbi... SJÄLVKLART fick han det.. Söt puss på dig.....

Nä sovtime

Ps.. En positiv grej till.. Jag har föräldrardagar kvar... :) wihii... Jag och Tony har ett gäng dagar kvar, ska nog bearbeta han så han överlåter lite till mig....:P

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!