söndag 4 oktober 2009

Så var ännu en helg till ända...

Så var det söndag igen, fan vad fort det går, alldeles för fort. I fredags var vi hemma hos Åsa och Ulph och kollade Idol och drack lite vin och öl, det var mysigt. Igår var vi i mulle meck parken som ligger vid Solna det var skoj för barnen. Vi åkte in på Ica Maxi på lindhagensplan, fy fan vilken jävla skitaffär, stor och inte ett dugg logisk, bojkotta den har jag gjort. Och dessutom bröt jag en nagel där inne. Bajs..

Nu är det redan söndag, o i morgon ska mina barn till sin pappa.. ÅNGEST, vill inte, vill ha dem här hos mig jämt, just nu är Tareq här och leker och dem har så kul. Dags igen och göra lite nytta såhär i höstrusket, BTW fick ett mms från min kusin i Jämtland dem gör en snögubbe, fan vad tidigt. ha ha mys för dem..

Hare bra

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!