onsdag 23 september 2009

Vem har sagt att livet ska vara lätt att leva? Vem har sagt att kärlek ska vara lätt att förstå? Ja vem har sagt att man ska slåss för kärleken? Inte jag. Va var det för dum jävel som bestämde det? When will I see you again.?? Varför tar många så lätt på allting. Saker som man själv kämpar med varje dag, och vissa bara surar bort det.. Fan vad trött jag blir, och fan vad gnällig jag känner mig och helvete va jag svär.....Hade man bara fått en gnutta utav dig kanske natten iaf så hade jag varit nöjd, men när jag inte får det så blir jag obekväm i situationen och börjar undra massa saker. HM.. not good.

Jobbig läge, visst är det skönt att vara ensam, men jag tycker jag är ensam alldeles för mycket efter så lång tid faktiskt, ja jag kanske gnäller men så känner jag just nu. Vet ju för fan inte ens när vi ses.. Jo en sväng på fredag kanske eller lördagmorgon då du lovat mig skjuts. BLÄ BLÄ för fan.... Pallar inte... Vill ha stabilitet nu efter så lång tid, vill inte tveka längre. Vill ha en man vid min sida. Ja det vill jag, gilla läget eller inte.


Annars är livet toppen! Är ju hopplöst kär i dig och det är det som är jobbigt. Kan inte bara köpa en enkelbiljett och fly, kan inte fly från problemen, kan inte fly från familjen, kan inte fly från dig. Äh drar ngt gammalt över mig.

Bye bye

2 kommentarer:

Jag... sa...

Kram på dig gumman!

Åsa F sa...

Det ska va gött att leva, annars kan det kvetta...

Puss på dig hoppas att det blir bra.

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!