måndag 17 augusti 2009

I fredags var jag på Gröna Lund och mötte upp min kusin Andreas med familj.. Det var mycket skoj.. Det började dock hagla när vi var där, men det slutade rätt fort och vi kunde åka Insane.. Det var jag, Andreas och Veronicas bror Håkan... Den var grym... Inte läsklig utan väldigt rolig... Efter det så mötte Philip upp mig i stan och vi drog en repa på stan och sen åkte vi hem. Både jag och Philip jobbade i lördags så vi tog det lungt, somnade tidigt... I lördags efter jobbet, så hämtade Philip upp mig i stan, vi köpte nacho och åkte ut på Djurgården och hade picnic, det var mycket mysigt. mycket mycket mysigt.....eller hur älskling :P... På kvällen så var vi i stan och åkte runt med RObbans raggarbil. Det var skoj, igår var jag fan HELT död.. Sov mest hela tiden. Sov till halv elva, låg i sängen till typ ett, åkte och åt kebab, somna hos Martin en timma, kollade på film senare på kvällen och somna igen.. Haha man är ju inte ung längre.. Blä..

Nu ska jag titta film och hoppas på att jag håller ögonen öppna :P, älskligen är hemma hos sig i kväll och fixar och donar. Han böjar skolan på onsdag, hoppas han kommer trivas... Älskar dig.

Pussar

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!