tisdag 11 augusti 2009

Blandade känslor....

Denna vecka har kantats av mycket blandade känslor.....

Jag håller på att FÖRSÖKA sluta röka.... Fått reda på diverse olika saker..... Börjat jobba..... Gabriel ska börja skolan... Sommaren är snart slut.... Och det tar LÅNG LÅNG tid innan jag får det ja vill ha...

Ja vad mer kan jag säga.. Ni som behöver veta vet vad jag pratar om.. Sluta röka är inte det lättaste, har börjat träna idag, och tänker på vad jag äter.

Philip börjat på Nackademin på måndag, han ska plugga i 2 år, och det blir inte tal om att flytta ihop under den tiden, han får ju inga pengar på kontot, så det blir till att leva så här i 2 år till... Hm, blandade känslor, gråter emellanåt över hela situationen.. Det kanske låter knäppt men jag vill inte vara småbarnsföräldrer hela mitt vuxna liv, men om vi ska skaffa barn blir det ju inte förrän jag är typ 35, puh vad jobbigt, eller är det inte det kanske, äh fan vad jag svamlar.. Men man måste ju tänka på framtiden, och SJÄLVKLART ska han studera och få ett bra jobb..

Idag kom även en person hem som jag inte riktigt vill ska komma hem, det har varit en lugn och skön sommar och nu kommer alla måsten tillbaka.. ÅHHHHH...

Äh gonatt....


Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!