söndag 5 juli 2009

Så var det söndag igen och jag har inte haft så mycket att blogga om fast egentligen har jag ju det när jag tänker efter, haft några vänner på besök i fredags några sov kvar:), igår var jag hos Jenny på kvällen men blev lite för mycket dricka så jag åkte hem, ha ha.. idag har jag lekt med Åsa mest hela dagen, vi har varit ute och gått, varit på Ikea, suttit på gården med Uffe, Tony och barnen och ätit mat från gyllene måsen:) mums. Nu ligger jag i sängen och tänkte kolla på en film och sova tidigt,, i morgon jobbar jag fyra timmar sen är det SEMESTER, yeah fan vad skönt det ska bli...

Så Åsa nu har du lite att läsa iaf. Ses på jobbet i morgon.. Puss puss

Och kram på er andra..

Y tänker på dig hela tiden, be strong......

2 kommentarer:

Åsa F sa...

Ja, det var på tiden. Fler och mer, tack.

Kram på dig, vi syns imorgon på jobbet.

Anonym sa...

Nu närmar sig semestern för dig vännen! Hoppas du får en riktigt skön ledighet.
Hälsa Philip och barnen!!!

Puss Puss

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!