lördag 11 juli 2009

När det händer saker runt en, som man själv varit me om så börjar man fundera över hur man själv egentligen har det??? mm, tänker man jo helt ok, eller iaf ibland, varför hände det mig?? ja som skulle få allt ja drömt om, ja livet är bra orättvist, men man ska inte sörja åt det man haft utan glädjas åt det man har.

Varje flickas dröm är väl det där prinsessbröllopet, man får allas blickar, man står i centrum, släkten gråter över hur vackert det är. Ja vill ha det så. :P.... inte nu men om några år.eller kanske rent av snart. Men det är inte tekniskt möjligt och det vet ja.

Bo i Vårberg,, vill ja det??? Jag kommer inte härifrån från början ju, ja är ju en Tumbabrud det är där mina rötter finns, ja saknar mina rötter hela tiden, vill ja bo i Tumba igen?? nä kanske inte men vad FAN vet ja....????
Här är mina "nya" underbara vänner, här är mitt jobb, här bor mina barn, ja iallafall varannan vecka när dem är hos sin far....Ska ja flytta?? Då måste ja ha en bil, här går Filip på dagis, Gabriel går i skolan ja vill inte riva upp dem från sin trygghet..

Det finns en person som stått mig väldigt nära som bara helt plötsligt försvunnit, gått upp i rök, blivit helt jävla upp över öronen kär så den personen inte tänker längre än va näsan räcker, kan inte göra ngt åt det trots att jag saknar den personen sjukt jävla mycket......

Som ni vet så är ja tillsammans me en kille som är rätt mycket yngre än jag och kanske inte alltid på samma våglängd som mig, men han har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha det no matter what... Även fast inte alla runt omkring han är OK me vårt förhållande så hoppas ja ändå på det livet som ja önskar, kommer ja får det tro?? Kanske om ja kämpar ännu mer, men hallå orkar man hålla på i ärlighetens namn..Shit va djup ja blev i detta inlägg men eftersom typ alla är borta på semester me sin familj och inte riktigt har tid för stackars lilla mig så får ja skriva av mig ist, det får mig att må bra eller iaf för nu..


Tror ja ska flytta härifrån, stänga av mobil och börja om på helt ny kula,, låter lockande faktiskt..... men var ska ja börja..??

Mina vänner ja hade i mitt "gamla" liv tillsammans me mina barns far bara försvann. Undra varför.. Fan sjukt ibland va ja saknar er. En har jag ständig kontakt med och hon ligger mig varmt om hjärtat, vi har en vänskap som aldrig någonsin kommer försvinna, I LOVE YOU..... hockeyrumpan...:P

Va skönt det är att bara skriva, skriva om hur man känner, tycker, tänker och mår.. Är alltid så hemlig men det är slut på det nu. Kan inte hela tiden tänka på alla andra. Måste börja tänka på mig själv och hur ja mår. Ja fan.. så är det... Nu har ja semester och inte ett skit nästan har ja planerat, lite landet, lite Hudiksvall och mamma som fyller 60, det ska bli jävligt nice att träffa min underbara släkt, vissa har jag inte sett på flera flera år..

Tack för mig

Ps. ta mig inte alltid så seriöst... ibland skriver ja mer än va ja kanske borde.. men aja thats me..

PUSS PUSS PUSS

2 kommentarer:

Marie sa...

Herregud.. undrar hur många ggr man velat flytta tillbaka.. till Tumba.. men egentligen tillbaka till vad.. ???
och sen är det som du säger.. ska man riva upp från dagis/skola ???
fan ibland blir man lite mörkrädd över allt....

Åsa F sa...

Tjenare, hälsningar från Värmland här...

Har du barnen nu i veckan eller är du barnfri??? Jag jobbar dagtid, men tänkte mig åtminstone ett par trevliga promenader eller joggingturer i veckan...

Vet inte om du har läst min blogg, men det är nog dags att börja träna igen om jag ska orka....

Är du med????

Puss på dig. Love!!!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!