torsdag 9 juli 2009

igår var det äntligen lite uppehåll så vi skyndade oss hem till min syster så ungarna fick springa av sig lite, vilket var väldigt behövligt:) vi stannade kvar där, jag och syster drack lite vin och snackade en hel massa:) Filip kom ner och ville inte ligga där upp så jag gick upp och skulle bara ligga där tills han somna och hoppsan jag vakna klockan tolv på natten, då var det bara att slänga av sig kläderna och krypa under täcket bredvid Filip som snusade sött:) idag har vi varit i Skärholmen, jag hitta ett par byxor på Indiska supersköna och superbilliga, me like fynd:).. Nu är vi hemma och jag har precis städat lite och satte mig precis ner och funderar över vad fan man ska laga till middag:), åh blir så trött på mat. BLÄ....Ikväll får jag besök, ska bli skoj:)

Vi höres

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!