söndag 26 juli 2009

Hej

Nu är jag hemma igen efter drygt en vecka på landet, innan dess spenderade vi en vecka hemma hos Philip i villan, vi grillade, badade, åkte vattenkana, och hade det allmänt jäkla bra...

Vi stack till landet i måndags med ungarna, och det har väl kanske inte varit det bästa vädret men vi har inte varit sysslolösa, vi har rensat upp som fasen på tomten, huggt ved och åkt fyrhjuling, badat utomhustunna, badat i sjön, bastat, druckit vin och öl så det har verkligen inte gått någon nöd på oss.. På torsdagmorgon körde jag Philip till Hudiksvall, han skulle åka ner till Falkenberg och träffa sina lumparkompisar, tråkigaste tycker jag är att det var typ 20 st som tackat ja men det kom typ 11.. Aja men dem hade kul iaf..

Idag körde jag och ungarna hem vi åkte i morse,, hittade en gaskompis så det gick fort och bra hem.. Vi var hemma vid ett tiden..

Ungarna är ute och leker och jag tvättar för fullt, ska packa om väskan och dra igen på onsdag, då åker jag och Philip upp till norrland igen och kommer hem på söndag, vi ska bo på hotell det ska bli mysigt.

Vi hörs

Puss och kram

ha en fortsatt trevlig semester...

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!