tisdag 7 juli 2009

Det fullkomligt öser ner regn och åskade alldeles nyss, fy fan för detta väder.... Måtte det bli bättre snart. Jag och Filip har sovit en stund, Gabriel är hemma hos Douglas och leker lite, skönt att han får var utan lillebror en stund. Vi sitter och kollar på tv och äter lite godis, han var så ledsen när Gabriel gick men jag tvinga honom och sova en stund så nu är han gladare.

Tänker mycket på min vän som inte mår så bra just nu, men stark är hon och det är jag glad över, det är jättejobbigt men behövligt. <3

Pratade även med min andra hälft tidigare idag och där skiner solhelvetet, fan va orättvist. Saknar dig jättemycket men om 5 dagar kommer du hem, längtar och älskar dig.

nä nu ska lillebror få spela lite på datan, vi hörs.

Puss och kram

1 kommentar:

Åsa F sa...

Han är välkommen fler gånger....

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!