onsdag 10 juni 2009

oj oj oj

redan piglördag,,, har hunnit med denna vecka att måla om i ungarnas rum, varit på vårfest på dagis, haft avslutning i skolan och i morgon blir det kanske utgång med jobbet om jag får barnvakt, och på lördag blir det kalas hos Tareq.... Mm ser ut och bli en bra vecka. Det blev jättefint i deras rum, nästa projekt blir gästtoa... Ny säng till Gabriel har jag fått me utan Yvonne, den ska bara lagas lite.... TACK!!!

Snart är det midsommar, vad ska ni hitta på.. För mig så är det inte klart än, men kul ska ja ha iaf...

Sitter just nu och tar ett glas vin och kollar på Greys antomy med mig själv, det är nice,, ungarna sover och här sitter jag och andas ut efter en kall och regnig dag.. Ska väl typ regna hela veckan tror jag.. USCH Kallt och äckligt.

Nu är pausen slut.. PUSS och Kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!