lördag 9 maj 2009

Veckan som gått!!

I måndags var jag hemma med mina barn. Gabriel konstiga utslag i ansiktet och Filip förskyld. Så vi gjorde absolut ingenting, Tony kom och hämtade dem och dem skjutsade mig till min träning:)... Tränade och sen gjorde jag inte så mycket mer.

I tisdags jobbade jag på hotellet. Datasystemet kraschade, hm mindre spännande! Men tur att vi var två för vi var ju tvungna att dubbelkolla alla rum så det inte bodde ngn där, då listorna inte var jätteuppdaterade. Men det gick mycket bra.
Skulle ha jobbat till nio men kom från jobbet typ vid elva.

I onsdags tränade jag och tog det lungt efter det.

I torsdags var jag på Cirkelträning och jag fick med mig Philip också det var skoj. Det var rätt jobbigt. Sen åkte vi hem och åt korvstrognoff, mums. Vi gick och la oss vid kvart över nio. Somna som två små grisar.

I går var jag hemma hos Jenny som kommit från Mallis, efter en veckas semester med Loqman som hon nu har gjort slut med, men det visste jag ju redan, han behandla inte henne bra, synd för han var en bra kille för övrigt.

Idag jobbar jag till tre, sen ska jag hem och inte göra speciellt många kraftansträningar, kanske går och tränar om jag inte blir alldeles för trött på tunnelbanan hem. Jobbar imorgon me fast kväll. Så ser det ut för mig! Hur har er vecka varit. Någon som gjort ngn skoj?

Trevlig helg

Puss och kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!