lördag 23 maj 2009

Regnet det bara öser ner!

Lördag och klockan är typ halv ett... Pigg är jag idag, gick och la oss hyfsat tidigt, kollade ett avsnitt av Prison Break och började kollade på Wallander men jag somna lite då och då, ska nog roa mig med att kolla på den idag när regnet ändå öser ner. Fy fan va trist.

Skönt det va igår att bara ta det lungt, trots att jag varit ledig så var jag trött för att inte prata om Philip som var i koma mest hela tiden. Nästa vecka ska han operera bort sina halsmandlar och se om det kanske sker ett under och han kan sova ordentligt.. Vi diskuterade diverse saker igår och det är skönt när man kommer fram till en lösning som nog kommer göra alla parter tillfredsställda:) , hoppas kan man ju göra iaf:).....

Har hunnit bädda rent i sängarna, satt på en tvätt, vikt tvätt och nu ska jag svabba av golven. Philip jobbar men bara till klockan sex, har kollat runt lite om vi ska ta och dricka lite ikväll, för imorgon fyller en utav hans kompisar år skulle vara trevligt att fira han... Vi får väl se hur dem mår, en utav dem var på G igår och har nog sovmorgon DELUX:)..

Ha en trevlig lördag, ska ni hitta på??

Pussen

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!