lördag 30 maj 2009

Nostalgi igår, när Christopher tog studenten.....

Igår var jag i Tumba hos min barndomsvän Christopher som tog studenten.. Det var mycket trevligt... Mycket gott vin och mycket god mat... Det blev ett bra drag, hans vänner kom förbi och joinade oss och det var skoj och träffa dem, Kalle kom som jag var barnvakt åt när han var liten. 
Det gick även en säkring hos mig igår, den brann upp ordentligt,, ha ha psykbryt i allra högsta grad... USCH Linda..FY

Det här med GIVIKTKOLL går inte så jättebra, men på måndag är det hård körning,, har ju visserligen redan plockat bort kolhydrater såsom potatis, pasta och sånt, men bröd åt jag både igår och idag.. :(. fan, måndag HÅRDKÖRNING.....
Har ju måttat mig och så, det är ju lätt att köra gi, med tanke på att på jobbet finns det alltid grönsaker och oftast går det att plocka bort kolhydraterna men inte alltid då det ibland är pastagratäng, hur gör jag då och jag kan ju inte strunta i att äta, med tanke på att det inte är så bra för barnen att se att jag inte äter maten....GO GO GO på måndag...

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på fyra bröllop och en begravning.. 

PUss och kram 





2 kommentarer:

Pulver sa...

Är det okey att jag länkar till dig då vi båda är med i Bloggers United?

Linda sa...

absolut det är klart det är...

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!