tisdag 12 maj 2009

Heej

Igår var jag på bodypump, och sen efter det hem och äta. Och eftersom vi hade varken Tv, Telefon eller Internet, så fick jag roa mig med något helt annat, nämligen TOTALT UTRESNING, jag är inte klar än, men tar en liten paus och pussas på barnen. Imorse lämnade jag barnen och sen tog jag en promenad på ungefär 40 minuter, lämnade barnen vid sju och sen ut direkt. Det är enda tiden jag får och kunna träna den här veckan. Philip har gäster från USA hemma så han är hemma denna vecka, så jag passar på att göra Extreme home makeover :)

Ikväll ska jag fortsätta med städskrubben och skåpet bredvid som jag inte har en aning om vad som finns där:P.. Ha ha så mycket skit man har. Men nu blir det snart bra..

Ha en trevlig tisdag.

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!