söndag 3 maj 2009

En mycket bra ledig helg!

Så var det redan 3 maj, det har hunnit vara valborg, min födelsedag och Philips födelsedag. 

På valborg grillade vi och sen gick vi bort till Yvonne och Therese med familj och drack lite vin och öl och hade allsång. Vi gick ner till Söderholm och kollade på valborgsbrasan, Filip vad lite rädd så vi fick hålla oss en liten bit ifrån. På min födelsedag var min syster med familj här och Yvonne och Emelie, det var mycket trevligt. 

Igår hade vi lite fest här hemma, meningen var att mina barn skulle vara hos min syster, men min lilla spydde så vi åkte och hämtade honom så han fick gå hem och sova i två timmar och sen var det fullt ös. Vi hade jättetrevligt. Fan mina nya byxor sprack i arslet och jag märkte först inte det, tur att man hade hotpants så man inte gick och visa hela arslet.. HA HA HA fan mina nya byxor. 

Idag är det en rätt seg dag, mina barn mår sådär, lutar åt att dem får vara hemma i morgon. Ingen simskola idag, Gabriel är för snorig för det så vi tar det lugnt hemma, skönt ändå-

Nu ska jag surfa runt på inredningsidor, vill göra om mitt vardagsrum. 

PUSS O KRAM

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!