söndag 31 maj 2009

Det här med semester alltså, shit vilka problem...

Det är konstigt när man bokar in saker så krockar det ALLTID.. hur kan det komma sig? Jo KOMMUNIKATION eller??? Aja det blir som det blir... 

18 Juli drar jag på kryssning,, jäkligt skoj ska det bli... Vi skulle åka 4 juli, men det var fullt som synd var, men det går ju lika bra 2 helger senare. 400 kr för hytt och mat.. det är fan inte farligt tycker jag. Kul som fan ska det bli hur som helst..

Annars har vi lite smårutter planerade, landet med ungarna, bo på hotell i Hudik sen mammas 60 års fest... Sen har nog semestern tyvärr gått, det går fort när man har kul...

I helgen har vi varit ute från tidig morgon, till sena kvällen. Haft det jättemysigt tillsammans med mina underbara barn. MYSPYS...

Sov hos mamma i fredags kväll, åkte hem rätt tidigt då jag hade ett kök som skulle ställas i ordning. 

I morgon ska jag riva ut hela vardagsrummet, skulle fått hjälp men då han inte kommer hem förrän sent på måndagen så får jag göra det ensam.. mm så blir det ...

Ha det gött..

Puss puss

1 kommentar:

Jag... sa...

Låter naaaaaajs med kryssning, najs me semester och naaaaajs med hela dagar ute med kiden! :D

boka in en middag där nånstans oxå... ;)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!