tisdag 19 maj 2009

Då var det dags igen då!!!

ÅH denna förbannande jävla PMS.. Måste den ens finnas, då var det dags igen igår att gråta en skvätt, för vilken anledning? ja inte F.n vet jag heller. Stackars Philip, han får stå ut me mycket han när den tiden på månaden kommer:(... AJA det går ju över och det vet han ju. Idag kommer några utav hans lumparkompisar upp, dem ska på minnescermoni på Vaxholm i morogon, för den killen som dog på Utö när han gjorde lumpen. Usch:(... På kvällen ska dem ut en sväng på stan och snacka lite och ta några öl, jag ska ut med jobbet:) vi ska på Wallmans, det ska bli skoj. Nä nu ska jag ta en dusch och göra mig i ordning till jobbet. Skitväder idag igen. BLÄ...

Yvonnes son kom fram till mig i går i matsalen, han är så go... Linda, snälla kan du hjälpa mig, jag har fått en jätteliten sticka i fingret:) klart... Bit i hop så tar vi ut den sa jag. :) sötnos.

Ha en bra dag!!

Kram

2 kommentarer:

Jag... sa...

Va? en sticka igen! lol Hur lyckas han?

Linda sa...

ha ha ja jag vet inte, men liten var den....

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!