söndag 10 maj 2009

Åter igen Söndag, herregud vad veckorna går fort

Så var det söndag igen, fan vad fort det går. Idag fick vi ett ryck och åkte in till stan och åt frukost, riktigt nice. Sen tog vi varvet på stan och leta kläder, men nä hitta inte ett skit, blev bara sur för jag därför att jag därför att!!!!

Men vi hade en jättemysig förmiddag och en bit in på eftermiddagen tills jag åkte till jobbet! Så nu har jag snart jobbat klart för denna gången. Lite trött är jag men förhoppningsvis får jag skjuts hem och då kmr jag hem snabbt. Och till en mysig säng med dig älskling

Idag har jag bokat hotell till oss i sommar. Eftersom jag jobbar inom Best Western så får man bo till bra priser och eftersom mamma ska ha 60 års fest så passar vi på att rå om varandra några dagar i Hudiksvall på ett hotell som har spa, relax och utomhuspool YEAH vad nice det ska bli. Ska även åka upp med ungarna till mamma och pappa några dagar för dem längtar dit. Det är mysigt att vara med dem där, inge stress utan bara tar dagarna som dem kommer. MYS.

I morgon ska en vän till mig på arbetsintervjuv på hotellet där jag jobbar och jag bara håller alla mina tummar på att han får det, det bästa med han är att han kan liksom böja typ NU. Han kan Fidelio ( hotellsystemet), han har jobbat på hotell förr så han vet hur man beter sig så he is mr RIGHT!

Nä time to work sista timman

SOVGOTT ALLA NI!

PUSSAR OCH KRAMAR

Hoppas er helg varit bra!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!