söndag 5 april 2009

PMS

Japp då var det dags igen för den jävla PMS.. Med allt vad det innebär, glömska irriterad, depretion ja you name it.

Dagen börjar ju me att jag fått ni vet en gång i månaden läckan , kollar ut genom fönstret och det regnar, ska gå upp och handla och hittar inte mitt bankomatkort och leg, kommer på att jag hade mina träningsoveralls byxor när jag och Filip gick och handla igår kväll, och dem har jag ju slängt i tvätten, in på ica snabbt som attan och handla kaffe för dessutom var det slut:( morr, vilken jävla morgon. Och hem och stängde av tvättmaskinen sur som en citron, ja och där låg dem ju.. JAAA, ett steg i rätt rikting, undrar hur den här dagen slutar???? SKIT säkert. Har ju dessutom sovit som en kratta i natt. MORR Vilken dag!!

HEJ DÅ!!!

Som min pappa skulle sagt: Linda, det går bra nu!

Ja tur som fan att man har ledigt i 5 dagar snart!!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!