fredag 24 april 2009

Godmorgon Världen!!!

Hoppas ni sovit gott, det har jag. Som en stock i älsklingens armar. Trött i mössan när hans klocka ringde klockan sex, men jag gick upp med honom.. Trevligt med sällskap på morgonen...

Idag ska jag till dagis och på intervjuv med Gabriel. Förskolan ska intervjuva han:) ska bli mysigt att träffa han, träffa dem efter jobbet igår. Inte helt fel och få massa pussar och kramar sådär bara helt apropå från 2  underbara barn...

Nu ska jag dricka mitt kaffe och ta lite yougurt, vad har hänt? jag har ätit frukost varje dag den här veckan och ikväll ska jag slänga mig i plurret igen, skönt det ska bli..

Ha en superbra dag!

Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du är som äter frukost med hehe.
Hoppas allt är väl med dig.
Vi ses snart hoppas jag.

Puss & Kram

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!