fredag 3 april 2009

En lugn skön fredag

Idag har det me varit ett toppenväder, har varit ute på gården på jobbet och lekt loss med barnen, hoppat hopprep så axeln sved... Inte tummen denna gång älskling:P...

Efter dagis var vi ute med Yvonne, Therese och Malin och såklart alla barn. De var mycket trevligt, så skönt när man kan vara ute efter dagis och jobb och bara känna att man inte vill gå in. Efter det gick vi in och laga mat idag bjöd jag på Fläskfilé med potatis i ugn och beasås, mums vad gott det va.
Yvonne kom på besök:) det var mycket mysigt. Tack så mycket för dem fina sakerna jag fick..(L) Det är alltid lika trevligt när vi träffas. Nu ligger jag i soffan och kollar tv och funderar kanske på att gå och sova snart, imorgon ska jag och barnen åka till min syster och vara där hela dagen. Philip ska på danstävling, mässa och efter det utgång med en gammal kompis kanske. Nästa vecka blir det HALLELJULJA.. ja ni som ska veta förstår vad jag menar..

Trevlig helg.

Ta hand om varandra.

Puss och kram

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!