fredag 6 mars 2009

Struntade i Let´s Dance, Så ska det låta KNÄCKER med hästlängder

Alldeles fram till nyss så har jag och min minsta lille legat i soffan och kollat in Så ska det låta. Storebror somnade innan dem hade tagit första tonen:P.. Trött kille... Det var Martin Stenmark, Jill Johnsson, Frida och Olle från Lasse Stefanz.. Det var ett riktigt bra program idag..Och Stenmark är SÅ SEXIG.. har alltid tyckt det och kommer nog alltid tycka det..

Min mamma har är knäpp för er som inte visste det, jag var hos dem och åt middag förra torsdagen och då fastnade vi i Glamour som har gått i ungefär 7 miljader avsnitt, och idag när barnen badade så tog jag tillfället i akt och sappade på tvn vilket aldrig annars händer då det är barnen som har tagit kommando över fjärrkontrollerna så då hamnade jag i Glamour och fy fan jag var tvungen och ringa till min mamma och bli uppdaterad.. Pensionärsvarning eller????? 

Nä duscha och sussa kanske vore på sin plats

Puss igen

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!