onsdag 18 mars 2009

Så skönt det ska bli att jobba imorgon... Är så tråkigt att gå hemma..

Varför gör alla slut med varandra??? Undra vad som händer. Mina två bästa vänner har gjort slut med sina respektive. Usch,  tycker sånt är tråkigt, fast ibland tyvärr nödvändigt. Idag har jag fixat lite här hemma, fick mina bilder som jag skickade in på framkallning typ i förrgår tror jag det va. Gjort fint me lite kort och tvättat och lite så. Skönt att få sånt gjort. 

Min syster måste nog vara den klantigaste människan som finns ibland. Hon skulle åka till Bauhaus och kolla på kakel, deras bil är lite konstig så när man stänger dörren så åker låset igen efter en liten stund och detta händer fortare än hon nog tänkt sig och kvar i bilden sitter lilla Hugo stackaren ovetande om att mamma har panik utanför bilen. Så hon ber en kille slå in sidorutan bak i bilen, han tvekar men hon  SLÅ... Ha ha jag kan tänka mig att han inte våga göra något annat än att slå in rutan. KLANT.. Så nu har dem en bil på verkstad och en bil som dem precis hämtat på verkstan med sönderslagen ruta........Åh vad klantigt.... Mamma berättade det för mig., först blev jag irriterad för det är så klantigt utav henne, men såhär i efterhand så kanske man kan skratta åt det. 

Nu ska jag åka iväg och handla, vi skulle gjort det tillsammans men han fick jobba över:( typiskt...

Vi hörs i morgon

Trevlig kväll

Tjing

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!