tisdag 31 mars 2009

Personangrepp!!!!!

Idag har jag varit och spelat innebandy, riktigt skönt efter att fått ett samtal som fick mig att explodera utav skratt och gråt på samma gång..

Förstår ni att hon gått till en utav mina bästa vänner och sagt vilken urdålig människa jag är och hur jag hjärntvättar han, och hur jag satt klorna i han och hur han inte kan slå sig fri från det. Hur hon ALDRIG kommer acceptera och hur STÄNGDA dörrarna är.. aja vad ska jag säga????? Nä finns inte så mycket att säga om det mer än att stackars P, så respektlöst.. Hur kan man göra så?? Inte mycket att hänga läpp över, jag vet ju hur hon är. Och även att jag skickar sms till hennes man, hm har skickat ett sms och det var grattis på födelsedagen, ok visste inte att det var fel.

Hon måste dessutom googlat på mig och hittat hit till min blogg, så lite intressant måste jag ju vara, annars bryr man sig väl inte? eller har jag fel?

Aja nya friska tag, stark som en oxe.

Nu blir det duschen

Puss och kram

4 kommentarer:

Åsa F sa...

Ja vad ska man säga? Kram på dig...

Jag... sa...

Linda gumman, det är så orättvist tycker jag. Jag har så svårt att förstå hur en människa som aldrig träffat dig kan anse sig ha rätt att döma dig på det sättet, hon har ju ingen aning om hur du är som person. Man måste ju ge folk en chans innan man dömer dem, i min värld är man en väldigt arrogant och osympatisk person om man inte gör det. Det är ju helt galet att det ska behöva vara såhär.

Min kusin är 35 och hennes kille är 20, hon har två barn sedan tidigare en på 11 och en på 13, hans föräldrar har tagit både henne och hennes barn till sig, de firar födelsedagar och andra helgdagar tillsammans, köper moped till hennes stora pojke m.m. och beter sig allmänt som normala människor, normala människor som verkar önska sin son all lycka, det är ju hans liv, hans val.

Det är för mig sjukt svårt att se hur man som mamma kan ha så låg mognadsnivå och så låg tillit till sin egen sons omdöme.

Det verkar vara en mycket olycklig människa det där, du kan iallafall känna dig stolt äver att du står över allt det där, du är en mycket bättre människa.

Kram på dig!

Linda sa...

Söta du:)

Anonym sa...

Jag måste säga att jag är chockerad!! Detta går bortom sunt förnuft. Att det dessutom ska drabba dig som är hur snäll och go som helst är ju totalt obefogat. Håller helt med Yvonne att det måste vara en väldigt omogen, missunsam och olycklig människa som på inga villkor vill se andra lyckliga i sin omgivning som beter sig som hon gör. Du är i alla fall underbar, glöm inte det!

Pok
Teo

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!