onsdag 4 mars 2009

Många roliga händelser idag!!!

Godkväll!!!

Först en stor nyhet som jag fick reda på idag, var att jag till hösten får vara kvar i skolan,JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, blev så JÄVLA glad på ren svenska...Fan vad skönt, en stor sten som ramlade bort från mitt hjärta, äntligen kan jag slappna av..

Sen så kom mina föräldrar och fikade och lite senare ringde min syster på dörren med min älskling HUGO.. Åh vad jag blev glad att se han, blev så glad så jag glömde bort att krama och säga hej till min syster som jag inte sett på jättelänge.. Haha  men hon förstod..

Titta vilka söta killar...


Småkusinerna!!!







Åh trött jag är

Mormor ta mig härifrån:P...


Nu är jag trött.. 

Godnatt

Pussis

1 kommentar:

Åsa F sa...

GRATTIS Linda!
Vad kul för dig. Vi ses på jobbet i morgon.
Kramis!

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!