måndag 2 mars 2009

Måndag, bodypump, mysig middag. Helt slut nu

Idag har jag bodypumpat igen.... Det var riktigt skönt, har blivit lite som ett gift för mig. Jag älskar det, och idag la ja på yttligare lite vikter, tog 15 kg i marklyft, ökade från 8 till 15, bra gjort utav mig, ASJOBBIGT, men tog riktigt ordentligt...

Min pojkvän gör ALDRIG impulsköp, förrutom idag. Vi andra kanske köper ett par byxor, en tröja eller ngt liknande men inte han... Han köper en CYKEL.. ha ha lilla gubben. PRYLBÖG kallas det för. But I love you anyway:P.. Han ska börja cykla säger han, ye right det vill jag se innan jag tror på....
Ps. Älskling, glöm inte hjälmen...Ha ha annars kommer farbro blå och ger dig böter..

Nu ska jag vara lite social med min älsking. 


Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!