torsdag 5 februari 2009

Operationen äntligen över, och jag mår bra!!! Har inte ens ont, konstigt nog. Men är hemma idag och imorgon för att inte överanstränga mig nu när jag inte blöder längre....

Igår var ingen rolig dag inte nånting var roligt.. Mådde verkligen skit, har nog kommit till en punkt i livet då jag inte orkar anstränga mig så mycket.. Varför ska bara jag hålla på?? Nä inte längre, det får bli som det blir....

Mina barn sov hos sin pappa igår och det var skönt. Tack så jättemycket för att du ställde upp för mig... Dem hade kul lekte Kung Fu Panda, Filip var Shifo, har är så rolig. Han satt vid matbordet häromdagen och sa,...
- Jag drömmer inte om nudlar, jag ÄLSKAR Kung Fu.. Ha ha Så jävla söt.. Min sötis. Tänk va vore livet utan barn???Älskar min barn så otroligt mycket, dem är mitt ALLT!

Idag får jag mina nya underkläder utan Jenny:) ska bli kul att sätta på mig dem i morgon när min älskling kommer hem från jobbet och överraska han,, dem är så snygga... Längtar.

Ska snart gå och hämta mina underbara barn på dagis, kanske blir en tur i pulkabacken innan vi går hem och steker pannkakor.. Längtar.

Som ni alla vet så har min syster fått bebis. Han har varit ganska skrikig och min syster dotter Ida som är 12år hon är så himla rolig.. Obs,, det är såklart skämt från hennes sida, men hon var så trött på Hugos skrikande så först gick hon förbi han och sa: Håll tyst med dig nu unge! och sen skulle mormor sätta på Hugo kläderna och då säger mormor:Usch va ovan man är med att klä på små, jag är rädd att bryta armen utav han, då säger Ida.. Det gör inget mormor.. Ha ha hon är så rolig.

Tobias, syrrans son som fyller 15 nu, så men Mamma finns det inte Offknapp på Hugo.. Ha ha dem är roliga dem...

Stackars lilla skrikiga Hugo, men nu har han blivit bättre. Skönt. Nu är han mycket gladare och skrattar, och han försöker ivrigt Jollra, men han vet inte va han ska göra utav tungan. Ha ha.. Mosters gullegris.

Nä duscha, handla och hämta ungar,, so long

Ha det så mysigt i kväll grabbar på Mongolian:)

Puss Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att operationen gick bra. Tänker på dig!
Puss

Anonym sa...

Vad bra att allt gått bra. :)
Jag var lite orolig när jag inte hört något.

Pok

Linda sa...

Söta Ni är:) Puss på er!!

Åsa F sa...

Vad skönt att det gick bra. Du var ju lite orolig att bli sövd. Syns vi inte i helgen så ses vi på måndag.
Kram på dig.

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!