måndag 23 februari 2009

Fet, fet, fet, det är vad jag är!!!!

Ok, måttet är rågat.. Fy fan vad fet du är Linda,, ja jag vet. Men jag kämpar ju nu ju.. Ja men kämpa hårdare..

Måttade mig och vägde mig och har gömt dem papprerna långt bort så att INGEN kan hitta dem.. Ännu mera laddad..

Idag blev det

Broccoli
Kalkon
oliver
och lite ägg

Så fick det bli! Japp...

Inge Godis, chips, onyttigt för fem öre.. Du Yvonne.. Kan jag ringa dig om jag blir helt flippad och inte fattar ngt utav alla konstiga ämen:P.... Lost i space!

Pussar

4 kommentarer:

Jag... sa...

haha alltid gumman det vet du :-D

Linda sa...

åh tack,,, kommer göra allt mycket lättare:)

Åsa F sa...

Jag tycker inte att du e så fet som du säger. Jag satt faktiskt och kollade in din häck i matsalen i fredags. Du har en fin häck ha ha. Om man nu får säga det.
Kram på dig.

Unknown sa...

ha ha tack ska du ha:)

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!