måndag 16 februari 2009

Då har måndagen gott också, bara 4 arbetsdagar kvar:).. Blev ingen träning idag,,, suck... Ja ja tar nya tag nästa vecka. Får nog bli så hädanefter att jag tränar varannan vecka eller när min mamma har tid att komma och hjälpa mig med barnen, det tycker hon är mysigt. Hon kommer hit på onsdag ska bli supermysigt, har passat på att boka tvättstugan då. Det är perfekt, då kan hon hjälpa mig att mangla hon är kung på det....

Annars då, jo tack det är ok, har fått tillbaka min magkatarr bara och det känns mindre skönt. Gör så satans ont för er som inte vet hur det är ha det. Fy fan det önskar man inte ens sin ovän. 

Snart fyller min stora kille 6 år och vi ska köpa ett PSP till han. Tycker det är dags för lite sånt nu, han klagar tom på ljudnivån på dagis, han är så trött på dagis nu. Han är redo för skolan. Undra varför det finns barn som är lika gamla som han på sexårs nu, Varför fick inte han börja i
 augusti för? Ja ja hans tid kommer. Nä nu ska ja ta en varm dusch så hoppas vi magen blir snäll med mig NU!!

Take care!


3 kommentarer:

Jag... sa...

Sånt måste man som förälder ta tag i själv, precis som jag nog gör med Mli, hon lär få börja med 05:orna :-)

Linda sa...

va,, jaha det visst jag inte. Ja hoppas hon får det, ¨så hon och filip börjar samtidigt,, den enda han pratar om är Mli...

Åsa F sa...

Inte kul med din magkatarr hoppas att det blir bättre snart.

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!