onsdag 18 februari 2009

Är det detta som kallas kärlek, då vill jag aldrig mer bli kär. Att längta så efter någon som aldrig mer kommer vara här. Allt ont som du gjort mig och ändå fortfarande älskar jag dig. Jag vill att allt ska få ett slut men min kärlek kan bara inte dö ut. Varför ska allt vara så svårt. Vart tog allt vägen som var vårt? Snälla, kom tillbaka hit igen låt mig åtminstone få vara din vän. 
Jag saknar dig verkligen så, hur kunde du bara vända dig om och då? 
Jag såg dig försvinna
bort din andra kvinna. 
Hon som du bestämt dig för att leva med
trots att du såg hur jag led.
Du gick bakom ryggen på mig men kom tillbaks så förlåter jag dig
Jag minns så väl dina sista ord de på lappen du lagt på mitt bord. 

"Ledsen att det blev så här
med det är i henne jag är kär"

Jag hatar henne över allt annat
Varför kunde du inte hos mig ha stannat?
Hoppas hon sviker dig en dag
så att du får känna dig som jag!

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!