söndag 18 januari 2009

Igår jobbade jag, till tre det var rätt segt, men hade ju iof att göra hela tiden så tiden gick ganska snabbt. Och så mitt upp i allt kommer Teo, Gabbe, och Fredrik och förgyller min dag ännu mer. Dem skulle senare gå och sätta sig på Waynes Coffe och fika och jag kände inte direkt för att åka hem för min älskling jobbade och då hade jag nog bara lagt mig och sovit och blivit ännu tröttare. ¨Så jag ringde upp dem och bjöd in mig till deras sällskap. Vi pratade i mun på varandra. Jättetrevligt.....Sen gick vi till Scandic Continental och tog en drink i baren för att sedan lämna turturduvorna i fred, så jag åkte hem och lagade mat till min stora kärlek. Vi hade jättemysigt jag tände ljus överallt och vi åt god middag och drack gott vin.... Sen busade vi lite innan vi bestämde oss för att gå ut med några kompisar så vi hamna bara på Olerarys i Huddinge, men det var trevligt.... Lite segt till en början men sen kom man igång med dans och munnen gick i ett.. Skönt också att gammalt groll blev utrett:)

Sen åkte vi hem och hade lite halleljula moment........


Idag jobbar jag också, fast kväll,, är typ dött. Har typ 15 rum uthyrda utav 155 möjliga... Hm boring.. Fast tur att det finns vissa saker man måste göra så man inte ruttnar...

Åh, jag längtar till klockan fyra i morgon då ska jag springa till dagis och hämtar 2 utav världens bästa killar,,, längtar!!! ska pussa på dem hela kvällen.. Den här veckan har vi gjort upp ett träningsschema, så jag får träna tis och lördag som vi bestämt iaf, men sen kan jag ju springa iväg när ungarna har somnat och Philip kan vara hemma..... Äntligen har man kommit igång, fan kände att jag hade velat träna idag, men det kom ngt emellan imorse, kan tyvärr inte säga vad, för det är MIN hemlighet:P......

Nä nu ska jag jobba lite:) vi ses

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!