onsdag 14 januari 2009



Åh då är man tillbaka på hotellet och jobbar igen, har längtat. Var inte speciellt taggad när jag satt på mitt andra jobb och höll på att slumra vid två tiden, men hem tog en dusch och satte mig på tuben så var jag i gasen igen. Jobbar till elva ikväll. Hotellet jag jobbar på heter Terminus.. www.terminus.se .. Lustigt nog fick jag reda på att en kompis på jobbet hans man jobbar mittemot mig på continental, hm konkurenter:)...HA HA nä inte alls... Kul, kanske man kan få sällskap hem ngn gång.

annars då vad händer? jo jobbar i helgen, och urfattig som man är så blir det inge fest så långt mitt öga kan nå. SKÖNT, har varit lite mycket festade på sistone tycker jag. Så skön chillkväll men min kära pojkvän, plus kompisar i helgen.

Time to work! BYE

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!