söndag 11 januari 2009

En mycket trevlig och rolig lördagkväll!!








Vi var på fest igår hos Julia som fyllde år för typ en vecka sen, hon fick en jättehäftig present, kommer inte ihåg va det heter, men man ligger i en boll och rullar ner från Hammarbybacken,, ha ha fy fan vad äckligt, men nog riktigt kul..

Vi var där och sen fick jag ett utav mina ryck och ville åka in till stan och dansa lite, mina kompisar var på Le Bon, gamla Alladin,, och festade och frestade mig me att det var riktigt bra drag, så jag tog me mig min älskade pojkvän och drog dit. Och det stämde verkligen, fasen vilket bra drag det var där, bra musik, mycket folk och mina underbara vänner..


Nu ska jag snart titta på en film, ska bara lägga barnen först. Puss Puss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!