måndag 8 december 2008

Magsjuka igen:(




Jaha då var det Gabriels tur att kräkas,, stackars älskling. Han mår verkligen piss.. Han har druckit proviva, cola och lite te... Bryr mig inte om att tjata på han om att han ska äta, vem har aptit när man är magsjuk??? Huvudsaken han dricker.,....
Har jobbat idag, och fy f.n vilken jobbig eftermiddag!! Barnen var fasen hur galna som helst. Helt slut. Blir en lugn skön kväll me min älskling och Prison break,, tänkte även passa på nu när jag är hemma att göra om i vardagsrummet.. I jan ska jag börja måla om hemma, ska börja me köket,, tapeten är hur förstörd som helst...


Nu ska jag pussas och kramas me mina barn.,. har längtat ihjäl mig efter dem och nu är dem äntligen här!!!! Längtar också efter min Philip också som kommer i kväll!!:)

Kram på er


Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!