söndag 28 december 2008

Jaha,, snart 10 dagar över tiden....... Pratade med Tom imorse,, fortfarande ingen Hugo:(... Hon ska på ultraljud i morgon och uppskatta hans vikt och kolla fostervatten och så..Eftersom jag var i precis samma situation när jag väntade Filip så vet jag PRECIS hur hon känner sig.. Man blir deprimerad, orolig...En EVIG väntan.....Ja Yvonne jag hoppas dem sätter igång henne snart, men hoppas ändå dem väntar tills efter nyårsafton....

Har ju som några vet skrivit dagbok och idag måste jag nog publicera lite text ifrån den...... Blir så trött på mig själv,, vad F.N är det som händer me mig????


Lördag 27 December 21.30!!!

Jag lyckades inte!!!! Fick en klump i magen när han skulle ut.... fan att mitt förflutna ibland hinner ikapp mig och oron är hemsk.... Vill ju inte men kan inte få för det!! Jag litar ju på han och jag vet att jag inte har ngt att oroa mig för ändå gör jag det, varför gör jag det? Jo för att jag alltid gjorde det förrut....

Han kom inte hem, eller så kom han hem men typ tidigt på morgonen, hamna i bråk, var jättefull, jobbig och sov typ hela dagarna...... Det är några utav andledningarna till att jag oroar mig......

Slut!!!


Det skrev jag igår,,, har lovat mig själv att skriva ner mina innersta tankar och funderingar och det gör jag men ibland säger jag dem till han me,, vilket jag tycker att jag ibland ska göra,,, för att få honom att förstå lite bättre kanske.. Hoppas han en vacker dag förstår mig bättre....

Pössis

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!