söndag 21 december 2008

godmorgon!!

jaha fortfrarande ingen Hugo som tittat ut, ringer min syster varje morgon, men nejdå!!!

Igår var vi på stjärnjul i Filadelfiakyrkan, så bra.... Kommer lägga upp filmklipp därifrån, när min kamera fått nya batterier..

Min pappa fyller år idag:) Grattis till dig pappsen!!

I morgon åker Philip till Skåne:(, USCH. va tråkigt, fast å andra sidan kommer han hem på söndag igen för att fira nyår me mig och våra vänner,, ska bli så kul, ser verkligen framemot det....

Åh i kväll kommer två utav världens bästa killar hit:) längtar efter er!!!

nu ska ja hoppa in i duschen, o bege mig till tumba...

svårt att blogga me långa naglar... puh.

BYE

1 kommentar:

Bylund sa...

Hej!

Jag heter Mattias och spelade piano på Stjärnjul i Filadelfiakyrkan...

Jag väntar med spänning på att din kamera ska få nya batterier...hehe. Det skulle vara jättekul att se vad du filmat på Stjärnjul...jag har ju lixåm inte sett nånting om man säger... :-)

Tjo
-/Mattias

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!