fredag 5 december 2008

Försökte blogga ungefär 3 gånger igår, men alla gånger så blev jag utkastad från internet, och sen dog datan för batteriet tog slut, ja så kan det bli ibland, så idag blir det lite olika inlägg. Blir nog fler....

Fredag igen och mörkt kallt och trist..... I helgen ska jag jobba och tjäna pengar.. Jobbar extra på hotell som ni vet och det trivs jag superbra me så trots att jag jobbar mån till fredag i skolan känns det inte tungt att behöva gå upp klockan 6 i morgon bitti,,,, blir en lugn chill kväll me idol och kanske lite godis:)...

Igår var jag hos Yvonne och drack kaffe och fick en påse kläder till Gabriel,,TACK.. kommer komma väl till användning. Vad har mer hänt jo just det i Tisdags och onsdags låg jag hemma me magsjuka, min lilla son var sjuk i helgen. Philip blev sjuk måndag, jag och Tobias ( syrrans son) blev sjuka i tisdag FY FAN FÖR MAGSJUKA, man blir ju så himla klen...

Har fått hjälp utav Yvonne och lägga till lite roliga saker på min blogg, besöksräkare, online mm hon ska även hjälpa mig att ändra utseende på bloggen så snart kommer den vara helt annorlunda. Vi ska bara hitta tiden, 2 barnsmammor som vi är kan det ibland vara lite svårt att hitta tid, but we will find it... Tänkte i mitt nästa inlägg blogga om vänskap. Har haft alltför många falska vänner runt mig som jag sakta men säkert avvecklat från mitt liv, o som kan vara välkomna tillbaka när förändring sker....


PS nu när jag har besöksräknare är det jättekuligt om ni lämnar ett litet avtryck att ni varit inne och kikat;)

PUSS SÅ LÄNGE

Ska korka upp vinaren och blogga om vänskap....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Jävla Fest =)

Linda sa...

ja visst var det:) grymt

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!