måndag 22 december 2008

Förlåt Teo, men var tvungen att dela me mig utav dem här!!

Kunden till Tele2supporten: Jag har köpt internet och vill ha hjälp.Supporten: Ok, hur långt har du kommit i installationen?Kunden: Jag har packat upp lådan med internetet iSupporten: Ok, har du anslutit alla sladdar och slagit på datorn?Kunden: Slagit på datorn? Jag har ingen dator, jag har köpt internet


Supporten: Vad kan jag hjälpa till med?Kunden: Jag håller på att skriva mitt första mail och jag har skrivitbokstaven a men hur skall jag göra för att få till den lilla cirkelnruntomkring?Supporten: Är markören fortfarande där?Kunden: Nej, jag är ensam här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lugnt. ;). Den är ju så rolig ju.
Hoppas du får ett härligt nyår och en god fortsättning.

Kram
Teo

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!