lördag 8 november 2008

HEEJ!!!

Lördag och ja sitter här och väntar på att få åka till jobbet:).... Tycker mitt jobb är JÄTTEKUL, och jättekul är också att mina nya arbetskamrater hittat hit,,,, så välkomna till ER, kul att ni läser:)...

Igår var jag och träna spinning/Core i 75 minuter,, riktigt skönt och riktigt bra..... Orkade alla övningar, tro det eller ej,, men det var plankan, situps, uppförsbackar, nerförsbackar och massa annat skoj, SKÖNT!!!

På kvällen hade vi några kompisar här, jag somna, ups,,, trött som ett as.... Usch så otrevligt:( Förlåt:)...

I morgon ska jag träffa en kompis i Tumba och sen till mina föräldrar och äta god middag:) skönt och komma hem till mina föräldrar efter en jobbhelg:)...

På torsdag börjar jag jobba i skolan som assistent åt en lite söt flicka med Assberger,, och det roligaste är att det är en jobbakompis bror dotter världen är bra lite.....

I torsdag hämtade jag barnen på dagis, dem hade dropin fika på Gabriels avdelning, så jag var där och fikade:)sen gick vi hem till gården och busade en massa... Vi gick upp till affären och när jag skulle ställa in vagnen i källaren så säger Filip till mig:: Ursäkta mig damen, men res på dig:) ha ha SÖTIS!!!!

By the way så är jag just nu VÄRLDENS LYCKLIGASTE och det är tack vare dig älskling:)....

Idag ska min Bästis på dejt:) är så glad för din skull:)..LYCKA TILL!!!!

Nu är det dags att göra sig i ordning.. vi hörs

PUSS

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!