torsdag 30 oktober 2008

Jaha då var snart oktober slut... vill inte att d ska bli vinter.-.......

Idag har jag varit och spinnat med Yvonne... Riktigt skönt, och riktigt svettigt.. Efter det hem och äta en god lunch och sova lite middag med min Älskling...Skönt det med..

Den här veckan har gått riktigt fort, redan fredag imorgon, vi har inte gjort så mycket den här vecka, jag har jobbat tis och ons, och sen har jag tränat lite och tagit det mest lungt, känner mig ganska trött just nu så då är det skönt att bara ta hand om sig själv, hade en egenkväll i tisdag med ansiktsmask, skön dusch, rakning, och lite vindrickande:) riktigt skönt. Synd bara att kvällen slutade så jävla illa, men det är historia nu... Bara blicka framåt.
På lördag är det fest med många härliga roliga glada och partysugna kompisar,, :) ska också bli kul....

I morgon ska ja till stan med Yvonne.. shoppa lite kanske,, men framför allt förbereda inför lördagen,, köpa dräkt till min lilleman, köpa smink till Dracula och lite annat joks som måste fixas, ska bli en mysig dag... Får passa på för att snart börjar ja jobba heltid och då finns det inte tid för att sitta o åka in till stan titt som tätt...

Nä nu är det sjukhuset på tv.. see ya

Pusss

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!