söndag 31 augusti 2008

Söndag igen då, och hade lovat mig själv att ha ett jobb innan augusti är slut.. shit det blir nog lite stressigt,, hah ha..

Helgen har varit bra:).... Alkohol, singstar, trevligt sällskap i fredags,,, middag med min älskling, alkohol, stan, segeltorp, och sen hem:) i lördags... Borta bra men hemma bäst... Riktigt nice älskling....

Idag har vi varit i Barkaby,, shoppat lite,, fyndat på Peak.. Ett par jeans som kostat 900 för endast 120:-, en munkjacka som typ kostat 1200 för 400:) tack igen älskling.... Roligt att fynda..

Snart åker jag till Turkiet, ska bli riktigt skönt, har förhoppningar om att leka me Philip hela veckan så jag blir riktigt trött på han så jag kommer tycka det är skönt att vara ifrån han,, ha ha det kommer ioförsig inte att hända,, men en anledning och "lura" hit han 6 dagar den här veckan...

Har sagt det förr och säger det igen,, Jag HATAR när folk ljuger för mig,, kan bara inte me det,,falska smile, eller har jag fått allt om bakfoten??? Kanske inte alls är så,men hur ska jag veta????

Apropå typ ingenting,, på torsdag har jag känt min älskling i 2 år och den 16 oktober firar vi 2 år,, tiden går fort när man har kul,, jag blev utbuad av han för att jag ville att vi skulle skriva varsin typ "dagbok" när jag är borta och sen när man kommer hem så byter man och man får läsa varandras... Läste det i Cosmopolitan, och det är tydligen mycket uppskattat,, tänkte prova det,, jag ska skriva,, hoppas du me gör det baby.......

trött trött trött,, så GOODNIGHT SWEEATHEART!!!! Älskar dig..

Pussar

Inga kommentarer:

For Your Eyes Only!!!!

For Your Eyes Only!!!!